zondag 26 april 2009

we zijn nu ook begonnen aan de zomertijd


vrijdag 24 april.

ik sta vandaag normaal om 6.00uur op en zit lekker een tas koffie te drinken en een boterham te eten als de telefoon gaat.

wie moet dit nu zijn op dit uur en op bruno zijn telefoon, ik kijk en ken het nummer niet dus neem niet op en de telefoon gaat meteen weer en Bruno is wakker geworden en neemt op, het is Scherif de boekhouder die belt en vraagt of ik niet kom werken vandaag.

ik neem de telefoon over en zeg dat ik thuis ben en het is nog veels tevroeg, maar toen verteld hij dat de klok een uur vooruit gegaan is en dat ze op me aan het wachten zijn zijn.

leuke verrassing want niemand heeft ons iets verteld dus dat word dus haasten en neem maar een taxi om op tijd op mijn werk te zijn.

bij Bruno op het werk is de rust ook weer terug gekeerd alleen de boekhouder Henny heeft nog een halve dag in de gevangenis gezeten, en de elektricien heeft een job erbij hij mag nu gaan klussen op het kantoor van de politie, GRATIS, zo zie je maar weer wat je allemaal niet moet doen om niet in de gevangenis te geraken.

if you take care off me i will take care off you.

1 opmerking:

jeannine zei

ben al blij dat er niks is met bruno groetjes