maandag 13 april 2009

Dag Vrije dag

Rond een uur of vier belde Guido me op, om te vragen of ik nu mee ging duiken mer tinny en conny.
Want dat was dus de afspraak die we hadden gemaakt om samen nog eens te gaan duiken.
want na drie maanden zouden we eindelijk nog eens een leuk dagje vrij hebben te samen.

Maar dan kwam het, goede nieuws er achter aan, ik kan niet mee zei hij.
Ik moet morgen werk.
dus dag vrije dag.

Kun je wel voor stellen hoe ik me nu voel he, ik baal als een stekker.
nu moet ik morgen mee met de boot zonder Guido, Nou ik denk dat ik me zal vervelen.
Maar goed, kom in de beste familie's voor he.

Ben eens benieuwd hoe laat hij gaat thuis zijn, en dan zal hij wel dood op zijn dus zal hij ook vroeg slapen.
Ik hou van het land Egypte, maar niet van dat ze zoveel tijd nemen van ons prive leven.

Want ik mis mijn schatteke.

I love you, and mis you.

En voor morgen sterkte he.

Geen opmerkingen: