vrijdag 17 april 2009

BEZOEKJE VAN CONNY

Ja hoor na het bericht van Guido, dat hij niet mee kon.
Heb ze me dan maar overtuigd om mee te gaan aan boord.
zo kon ik mijn duiken toch op pijl houden.
anders duurt het te lang voor ik weer gedoken had en moet ik een revie doen, en daar heb ik dus geen zin in.

Het was een rustig dagje, en lekker gedoken.
jammer dat we wel te laat waren om tussen school dolfijnen te duiken.

Jammer die pech, heb ik nu altijd.
's avond gaan we nog eten bij Mobby Dick, het beste pekje in Hurgahada om te eten.
toch nog even reclame maken he.
en dan iets drinken.

dus het was toch nog een geslaagde dag.

de dag nadien, spraken we af bij Harafie's
een kroegje in de open lucht.

waar het best gezellig kan zijn als er geen voetbal op tv is.






en zo is het bezoek weekje van Conny weer bijna voor bij
maar ze komt in Mei weer terug.
en kunnen we weer lekker lachen met elkaar



1 opmerking:

jeannine zei

ge zie dat het nog pretig geweest is he