woensdag 1 april 2009

banana

Gisteren had Guido het echt niet meer, toen ik thuis kwam.
Hij was aan het lachen en vroeg aan me.
Heb jij dat al mee gemaakt dat je naar de winkel gaat en dat er een achter je aan komt gelopen.
Nou zei ik ja dat gebeurt wel eens dat er mensen achter me lopen, normaal op straat zeg ik dan he.
Nee riep hij, ik had een achter me aan lopen die steeds riep.
'HELLO HELLO YOU LIKE BANANA!"
Nee dat heb ik nog niet mee gemaakt, nou ik wel zei hij.
Ja en, nou die bedoelde gaan echte bananen maar zijn eigen banaan, want toen ik bleef staan, zei die binnen vijf mintuten bij mij thuis.
ik dacht dat we in egypte waren een arabisch land waar dat niet mag.
Nou zo zie je maar weer he.
en Guido heeft weer dat geluk gehad he.

Oja voor alle duidelijkheid, hij is er niet op in gegaan hoor!

de groeten

Geen opmerkingen: