dinsdag 21 april 2009

rustig weekje

Ja het moest er een keer van komen.
Gisteren is een ex collega van de zaak binnen gevallen en heeft er een hoop stampei staan maken.
en is dan met de boekje van de kassabonnen vertrokken.
hij zit mee in de zaak of zo iets dat ik uit de uitleg verstaan, maar dat is eigelijk voor mij niet echt duidelijk.
Maar goed gelukkig heeft dit niks met mij te maken.

Ik heb ook aan Guido gevraagt of hij op het werk eens kon polsen of het niet mogelijk was dat ik stage kwam lopen en zo mijn vervolg curcusen kon doe.
Maar dat is nu niet mogelijk jammer genoeg.

dus is het nog even door bijten voor ik eindelijk als duikleider aan de slag kan.
Ik heb al wel de boeken besteld dan kan ik toch al een beetje leren he.

Wat zal ik blij zijn dat ik eindelijk in de duik wereld aan de slag kan.
Jammer voor waar ik nu werk, maar als ik klaar ben met alles ben ik hier echt weg, want ik behoor eigelijk tussen de mensen van de zee.

Zo en dan is het nu nog even aftellen tot de 30ste en dan vieren we weer groot feest hier met de nederlandse mensen.
en dan hebben we eindelijk samen vrij als het goed is he, als Guido deze keer weer niet moet werken.

DUS DUIMEN ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 opmerking:

jeannine zei

het ie te hopen he dat ge nu samen thuis bent he