vrijdag 31 juli 2009

Week verslag van 22 tot met 31 Juli 2009

Verbouwing


Ja hoor het eerste gedeelte van de winkel is af, nu moet de rest nog volgen.
Zo zijn ze deze week begonnen aan het achterste gedeelte, en dit betekent natuurlijk heel veel stof.
Maar ja als de winkel er beter van word.
Ben alleen benieuwd wanneer als klaar zal zijn.

Verder is Guido terug gaan werken, alleen vindt hij het nu niet leuk om te gaan diken, omdat er te veel boten zijn nu.
Ja top periode nu he, en dat betekent veel duiker in de rode zee.
En ik zit hier in mijn stoffig winkeltje!!!!!!!!!!!!!!!

Gisteren hebben we onze eerste info avond gehouden, en ik ben bezonder blij te melden dat de mensen het een groot succes vonden.
De eerste ging over verzekeringen, en er waren er toch een paar die dat hebben genomen.
Ben ik weer blij dat we ze hebben kunnen helpen, op naar de volgende avond.
Betekent wel dat ik hier nog wat meer werk heb, maar ja dat doen we dan graag he als we de mensen er mee kunnen helpen.

En ja hoor het nichtje van ons mopie, is bevallen van zes kleintje.
en ze zou allemaal zwart zijn, wordt weer een feest en natuurlijk ook het kraambed gaan bezoeken he.
foto's volgen nog.

Verder kreeg ik van de week, een telefoontje van men baas.
En hij zei Bruno je weet dat het een slechte maand voor ons is geweest he, weinig verkoop.
Daarom pas ik jo salary's aan.
(Ik denk hier komt het he, ik moet in leveren he.)

Maar nee hoor ik krijg gewoon opslag vanaf volgende maand.
Ik verdien nu 700l.e meer dan normaal, is dat nog eens goed nieuws of niet?????

de groeten

Geen opmerkingen: