woensdag 22 juli 2009

up date, van de stand van zaken

Ten eerste

Guido, is nog steeds druk in de weer met zijn cursus.
Hij zou normaal een vertaling krijgen van de intructeur boek, want hij verliesd te veel tijd met het vertalen van het engels.
En daar bij gebruiken ze te veel techniesche woorden in het engels die wij echt niet snappen.
Ik hoop echt dat hij het zal halen.
Want is moet dit jaar mijn divemaster nog halen, omdat er gesproken is dat volgend jaar de cursus divemaster nog enkel en alleen door een cours director mag geven worden.

en ik wil eerste student zijn van Guido dat heeft bezonder dan of niet.
duim ik vraag jullie nog even door te duimen.

Bij mij op het werk is het de laatste dagen heel rustig, maar dat is niet erg want nu hebben we de tijd, om de winkel te veranderen.
We worden bij wijz van spreken een ikea kopie, met kamers en zo hij gaat echt mooi worden wanneer hij klaar is zal ik jullie de foto bezorgen en kunnen jullie het zelf zien.
Maar daar moet je alleen nog even gedult voor hebben.

En hoe staat het met de Nederlandse gemeenschap, nou donderdag 30 juli is er een info avond over verzekeringen.
dus ben eens beneiuwd wat we daar te horen krijgen.
Verder worden er nog ander activiteiten gehouden.

Ik moet alleen even met dowen spreken, omdat ik op de site van de ambassade heb gelzen dat ik eigelijk hier ook Nederlander kan worden.
Daar zal ik dan eens goed overnadenk omdat dan toch als nog te doen.

Geen opmerkingen: