vrijdag 3 juli 2009

Rescue diver

Sinds 02/07/2009
Ben ik officieel Ruscue diver, dus als je met mij gaat duiken kun je al een stukje veiliger voelen.
want ik weet nu hoe ik je op de beste manier kan helpen.

Dus nu op naar de volgende uitdaging.
En die wordt een pakje lastiger.

Maar ja ik heb nu tijd om te studeren , want ik ga die pas doen als Guido zijn instructeur heeft.
Dan kan hij het me leren.

Nu is het nog even verder ploegen op het werk.

Heb gisteren wel tijdens het duiken men eerste echte zeepaardje gezien, normaal als het goed is krijgen we de foto nog, dus die krijgen jullie nog wel te zien.
(zou zeggen hou onze site in de gaten)

We hebben nu ook een donderdag avond activiteit, en wat is dat????

Kaartavond met Mark en Ines.
Gisteren was de eerste, en het was best gezellig.
Dus nu is het elke donderdag avond kaart avond behalve de derder donderdag van de maand he die blijft voor de Nederlandse avond.

zo zou voor nu zeggen tot de volgende.

Geen opmerkingen: