maandag 2 maart 2009

terug aan de slag



Nou Guido heeft eindelijk terug werk waar hij voor gekomen is.


zijn vorige baas, heeft hem terug gevraagd.


dus heeft hij toch een goede indruk achter gelaten.


dus zie ik hem terug elke morgen om 6uur vertrekken naar zijn werk.


in zijn uniform, gelukkig werkt die er terug, kan ik messchien in de zomer goedkoper gaan duiken.


en ik moet het van af nu zonder mijn maat je op het werk doen hij werk er niet meer.

door ruzie met de ander mensen van het werk.

maar ja dat graak je hier wel gewoon hoor.

dus amer ik hoop dat je vlug een nieuwe baan vindt, ik zoek wel voor je me.

en we blijven contact houden. en zeker gaan we nog iets drinken samen.

maar ja moet nu alles zelf doen op het werk, want de andere twee doen niet veel hier.

maar gelukkig heb iets te doen.
guido veel succes op je oude baan en denk aan men duiken he, hihihhihihihihihihihihi

1 opmerking:

jeannine zei

hier ben je hard aan het werken haha