maandag 9 maart 2009

Ja Hoor we hebben een Sara



NouNou deze jonge dame is onze Sara, en het was me nog al een feestje hoor.

alles werd uit de kast gehaald om onze Sara in de bloemmetjes te zetten,.

een groot buffet, en alles drank die we maar konden bedenken.

Na de gebruikelijk toespraken van de genodigde en felicitaties mocht de jarige het buffet open.

en werd er gegeten! nou je kunt beter zeggen er werd ge smult.

van de overheerlijke koude schotel tot aan de echte Amsterdamse bitterballen.

nou ik kan je verklappen Sara ik ben weer door al dat eten twee kilo aan gekomen hoor.

maar het was overheerlijk, en wat gebeurder er na het eten.

nou iedereen had zijn buikje vol geeten toen de taart kwam, Sara had je dat niet even kunnen melden dan had ik wel een klein plekje bewaard in mijn buikje.

maar goed een goed stukje taart gaat er altijd wel in he.

Na het eten was het dus tijd voor een dansje, maar die foto's zullen we jullie maar besparen he.

ik hoop dat je het een helle lauke avond vond?

Nogmaals bedankt en proficiat he Sara.

van ons allemaal.

Geen opmerkingen: