woensdag 25 maart 2009

Dinsdag 24 maart 2009

Ik had met Willy en Nettie afgesproken om naar El Gouna te gaan.
dus ik om kwart voor een, de afgesproken tijd is een uur.
dus ben ik goed op tijd denk ik he.
Nou daar een drie kwartiers te hebben gestaan, en gebelt te hebben, nog steeds geen Wil en Net.
Nou dan maar even Guido bellen he.
die kreeg die ook al niet te pakken, na een uur te wachten belde ik guido op en begonnen we ons ongerust te maken.
Guido zei wacht even zal eens bellen en een berichtje sturen.
Nou nog geen vijf minuten later belde guido me op, die zitten al van half een op het terras van het hotel.
vijf minuten lopen van waar ik stond.
Ja hoor zo kan die wel he, kom je er aan.
zitten de twee lekker op het terras met water en zo en nettie zit lekker haar beneb te bruinen in de zon.
ok, gevonden.
daar na zijn we iets gaan eten in de costa en dan maar even naar het appartement, want voor el gouna was het al te laat en ze wouden op tijd terug in het hotel zijn.
goed. toch nog een leuke dag gehad.

Geen opmerkingen: