zondag 15 maart 2009

Hoera Hoera










OP 16 maart 1966, kwam deze sympatieke vreemdeling op de wereld.


Hij werd geboren in Geleen, maar bleef daar maar een jaartje of twee (denk ik he).


Toen zijn Vader in Maastricht begon te werken, ging het helle gezin mee naar daar.
Meeste van de tijd zat deze braven jongen dan ook alleen thuis, en ging hij zoals elke brave jongen naar school.


Toen hij moest gaan werk, is hij maar begonnen in de zaak van zijn vader.
Waar hij een helle collega trefte, en die dan ook als zus, ging aan zien.
Hij en zei waren twee handen op een buikje.
hihihihihihi, je mag zelf kiezen welk buikje.
Kreeg in zijn leven ook twee kinderen, waar hij alles zou willen voor geven, en dat doet hij ook.
op 7 mei 2007, trouwde hij met een Belg, en hij voelde zich niet meer zo alleen.
toen ze op vakantie waren in Egypte, ging hij duiken.
Maar ja zijn vriend had dat nog nooit gedaan, dus stelde ze hem een tray dive voor.
Nee zei hij ik wil het gelijk leren, dan kan ik samen met mijn man gaan duiken.
Wel dus van een vakantie werd het een studie vakantie.
Maar het was de niet voor niets geweest, hij slaagde in zijn examen.
dus vanaf toen konden ze samen gaan duiken.

Maar telkens ze van uit egypte naar Nederland vertrokken, voelde ze verdriet.
Het was precies of ze hun land achter lieden.

Na velle jaren besloten ze dan maar eens niet op vakantie te gaan, maar toen iedereen begon te gaan, en je de verhalen hoor.

Verlangde de twee toch naar hun landje.
Op eenbepaald moment werd er dus gezegt stop, we gaan.


Daar aan gekomen voelde de twee hun thuis, en op daar hoorde ze dan ook.

dus besloten ze dan maar een appartement te huren, en naar een baan uit te kijken.

dat was soms makkelijker gezegt dan gedaan.

Maar Nu hebben ze een baan, en geniet volop van het leven, in hun thuis landje.

En gaan ze samen regelmatig duiken.

en een dan die vreemde is morgen jarig.

ik hoop dat hij een leuke dag heeft en dan alles wat hij wenst mag uit kopen.

want hij verdient het gewoon.

Lieverd alvast een helle dikke proficiat van me en de kussen krijg je vannacht om twaalf uur he.

Ik hou van je.



Geen opmerkingen: