donderdag 18 december 2008

week verslag

woensdag 18 december
Het is maar stil hier in Hurghada, niets te doen en zelf verveel ik me dood hier, ik snap niet hoe sommige mensen de gehele dag thuis kunnen zitten, bah.
Maar ja wat doe je eraan.

Maandag is Angie naar nederland vertrokken voor vier maanden om daar te gaan bevallen van een gezonde ????

en dinsdag ben ik eerst met Tiny gaan jatsen ze moest naar de post en naar de markt, heb zelf ook maar wat groente gekocht, de keus is beperkt tenminste wat wij lusten.
's-avonds met Tiny, Tinneke en Hetty gaan winkelen en heb eindelijk nieuwe verlichting voor in de kerstboom, werd gek van die gekleurde lampjes die de hele tijd flikkeren, paste eigenlijk wel bij ons. hihi

en vandaag willen koken wat ik op de markt gekocht heb is dan weer het gas op, daar staan mijn aardappelen op het fornuis.

ze zeggen alles wendt en je kijkt hier ook nergens meer vreemd van op, dan maar weer iets in proviseren om te eten en hopelijk komt morgen de gasboer met de gasflessen, anders word het weer niet koken.

tiny vind maar dat wij snel het gas op hebben is al de tweede fles op 2 maanden, maar de tijd gaat snel.

Geen opmerkingen: