vrijdag 5 december 2008

Freelance basis

Woensdag 3 december.
gisteren heb ik maar weer eens een vrijedag gehad en vandaag is het een drukke dag.
Maar tot mijn verbazing hoef ik niet mee op de boot en blijf dus aan het hotel met Said om de free trydives te doen.

Tessa is ook weer terug van Engeland en heeft allemaal kerstartikelen gekocht en tot mijn grote verbazing zie ik dat er op 5 december geen vrij voor mij opstaat en heb dit al een maand geleden doorgeven.

Ik vind het allemaal maar vreemd en heb er geen goed gevoel bij en 's-middags komt Mustafa naar toe die met me wilt spreken, ik voel de bui al hangen.

Ik word op freelance basis gezet want er is niets te doen, veel gasten in het hotel maar niemand wil ook maar duiken of trydives doen, ze hebben zelfs al geprobeerd om alles tegen halve prijs te doen, geen succes.

Het is een zeer rustige tijd nu en de problemen in europa beginnen we hier ook te merken, al veel hotels die voor de helft gesloten zijn, hopelijk met de kerstvakantie betere tijden.

1 opmerking:

guido zei

Goedemorgen U2 of moet ik nu U3 zeggen?
Allereerst wilde ik nog zeggen dat ik de site top vind.
Heel mooi gedaan en ik ga hem zeker regelmatig lezen,
hhhmmm als ik tijd heb.
Dan wilde ik natuurlijk Bruno nog veel succes
wensen in de Arena, maar na gisteravond ben ik
daarvan overtuigd. De 4e dag bezig en de tent bomvol.
Goed gedaan!
Maar Bruno, denk je ook een beetje aan jezelf?
En Guido, luister nou maar naar mij…. Geniet
van deze periode, want straks is alles anders…
alles komt goed.

Groetjes en tot straks bij Sinterklaas.
geplaats door Tiny

PS
Ik had dit op de website willen zetten, mar ik kom niet door dat bloggen heen=in het arabisch!