woensdag 31 december 2008

Jaarverslag 2008

Begin dit jaar heb ik wegens omstandigheden besloten om alles te koop te zetten, zie verder geen uitweg meer.

Begin augustus is het mijn vader die de zaak wilt overnemen en verder wilt gaan met Patrick en Carla en wij gaan naar Egypte toe om daar naar een woning opzoek te gaan en om mijn divemaster over te zetten naar Padi.
het valt niet mee om dit te doen maar we slagen er toch in, het is geen vacantie voor ons.

In september zijn we de hele maand nog druk in de weer om alles geregeld te krijgen en mee te helpen in de zaak, een drukke tijd.

Begin oktober gaan we dus voor goed naar Egypte en we verheugde ons er zeer op en daar zijn nog verschillende zaken die ook nog geregeld moeten worden.
heb toch nog op korte termijn werk gevonden bij een duikbasis, gelukkig want we kunnen het geld goed gebruiken.

In november is Bruno en Angie druk bezeg met de zaak Arena die zei verder willen gaan runnen.

In december komen Jos en Irene naar Egypte en brengen ons de televisie mee en Angie gaat voor 4 maanden naar Nederland en Bruno staat er alleen voor en het valt niet mee voor hem.
Zelf ben ik nog in alle stilte in nederland geweest en dat voor een handtekening, we hebben nog geprobeerd dit hier te regelen maar werd niet geaccepteerd.
een hele gedoe en dat voor de verkoop van de panden.



Tevens wil ik langs deze weg nog iedereen bedanken die ons geholpen en gesteund hebben.

En wij wensen iedereen een Gelukkig en Gezond 2009 toe.

GUIDO & BRUNO

Geen opmerkingen: