dinsdag 8 juni 2010

MIJN EERSTE AANRIJDING


Maandag 7 juni 2010.

Het moest een keertje gebeuren hier in Egypte, maar vandaag was het dan zover.

Er staan allemaal auto's geparkeerd aan de supermarkt de Metro en er stond een taxi ervoor geparkeerd.

Dus ik ga mooi aan de linkerkant de taxi voorbij om even verderop mijn auto te parkeren en toen gebeurde het, een slag, schrok me dood, en zie de motorrijder vallen, want deze moest nog eventjes snel aan de rechterkant van de taxi en tussen de geparkeerde auto's voorbij.

Mijn deur in de kreukels en de spiegel eraf en de man liep te kreunen van de pijn aan zijn arm, want deze was helemaal open geschaafd.

Ik zei tegen hem dat hij naar het ziekenhuis moest gaan om dit schoon telaten maken en ik ga mijn auto aan de kant zetten en weg is iedereen, daar sta je dan met de stukken, want hier is natuurlijk niemand verzekerd.

Ben maar terug gegaan naar de garage om te vragen waar ik eventueel een spiegel kan uithalen, maar wat ik vergeten was ik ben ervoor verzekerd, dus nu moet ik er een rapport van laten maken van de schade en dan komt weer iemand voor een foto te maken en dan moet ik hem laten maken en het zou me niets kosten, ben benieuwd.

Ik hou jullie verder op de hoogte.

1 opmerking:

jeannine zei

dat is niet zo gezond maar al goed dat het nog niet zo erg is groetjes