vrijdag 18 juni 2010

EVENTJES BIJ KLETSEN

Vrijdag 18 juni 2010.

We zijn gisteravond naar Christa geweest, want het was weer de Nederlandse-avond.

De opkomst was niet groot, maar daar en tegen minder gezellig, hebben veel gelachen en smartlappen gezongen.

Er zijn veel mensen terug naar huis en er komen haast geen toeristen naar hier, Voetbal, parlements-verkiezingen, etc etc.

Maar je vraagt je af als je dit hoort of de vliegtuigen dan zonder passagiers vliegen want het is nog steeds een komen en gaan op de luchthaven.

Zelf ben ik ook al een week thuis, geen gasten.

Dus dat was klussen de hele week, heb me het boormachine geleend van Charlie en Carla en boren maar, nu hangt eindelijk alles op en staat op zijn plaats en hebben eindelijk ook de eethoek gekregen, ziet er helemaal anders uit.

Bruno zit al de hele week in El Gouna, want daar is de nieuwe winkel geopend en hij moet er nu naar toe voor vier weken, een hele onderneming hier want hij moet nu met 3 bussen reizen en is steeds anderhalf uur onderweg.

Tiny is gisteren begonnen met werken in de winkel in Dahar, in de plaats van Bruno, en ze vindt het het tegenovergestelde van haar eerste baan op het duikcentrum, geen stress en wachten op klanten, komt goed.

Zo nu genoeg geklets en ik ga maar weer eens kijken wat we allemaal nog kunnen gaan doen, het bevalt me steeds beter om thuis te zijn straks heb ik nog geen zin meer om te werken, maar de mensen die mij kennen weten wel beter. hihi

1 opmerking:

jeannine zei

moet ge maar eens fotos op zetten he van u appartement groetjes