zaterdag 26 juni 2010

BROER EN NICHTJE AANGEKOMEN VAN BRUNO

Zaterdag 26 juni 2010.

Bruno belt me in de middag of ik wil gaan kijken of zijn broer en nichtje zijn aangekomen hier in Hurghada, want hij heeft al meerdere keren gekeken op de site van de luchthaven maar de vluchtnummer staat er niet bij dat ze geland zijn en maakt zich toch een beetje zorgen.

Zo gezegd, zo gedaan.

Ga meteen na mijn werk naar het hotel om te vragen of ze zijn aangekomen, maar daar vertellen ze me dat ze nog niet ingecheckt zijn, vreemd want ze zouden om 14.45uur landen en het is al 17.30uur.

Misschien in een ander hotel want ze zitten in het Sinbad hotel en er zijn er drie.

Na een half uur rond gelopen te hebben en gevraagd te hebben kom ik weer terug aan in het eerste hotel, daar maar weer eens gevraagd en ze zoeken het maar weer eens op in de computer.

BINGO.

Ze zijn ingecheckt.

Krijg meteen hun kamernummer en bel hun meteen op in hun kamer.

Daarna hebben we gezellig een uurtje geklets bij een tas koffie, een colaatje en een glaasje water.

En iedereen is gerust gesteld, en wat blijkt nu ze waren al om 14.00uur geland en hebben een uur moeten wachten op de luchthaven voor de transfaire naar het hotel.

Welkom to EGYPT.

1 opmerking:

jeannine zei

ben blij dat ze goed aangekomen zijn