zondag 22 mei 2011

OPERATIE WEEK.



Na bijna een hele week met tandpijn en hoofdpijn gelopen te hebben en een doos paracetamol te hebben op gegeten, besluit ik toch maar eens om maandag naar de tandarts tegaan.

Vraag aan de achter buurvrouw waar ik er eentje kan vinden in Bocholt en ga er meteen naar toe.

Wat blijkt een ontsteking en mijn verstandskies zit los.

Krijg een kuur waar ik meteen mee moet beginnen en ze maakt een nieuwe afspraak voor donderdag.

En jawel daar gaat mijn derde verstandskies eruit, moet er nu zuinig op zijn, heb er nog maar eentje over.

Toen ik de rekening kreeg hebben we er nog een grapje erover gemaakt dat ik nu al mijn tanden ga tellen , kan ik alvast beginnen met sparen voor als ze er allemaal eruit moeten.

Mijn god, je krijgt ze voor niets maar het kost je veel geld om ze eruit te laten halen.



Voor woensdag had ik ook nog een afspraak opstaan voor de hond, zei word dan gesteriliseerd.

Breng haar al om 8.30uur en om 15.30uur kan ik haar weer ophalen.

Alles is goed gegaan en het ziet er mooi uit, ze krijgt wat pilletjes en een lampenkap mee.

Helaas merk ik op vrijdag dat ze een hele dikke bult heeft op de plaats van de hechtingen en ga toch maar voor de zekerheid met haar terug naar de dierenarts.

Hij verteld mij dat het wel eens voorkomt door de operatie en het een reactie is op de hechtingen en ze heeft er geen last van want je kunt er gewoon aankomen dus kan het geen ontsteking zijn.

Als ze de volgende week de hechtingen eruit krijgt moet dit ook weer weg gaan.

Het was me het weekje wel weer.

Geen opmerkingen: