zondag 29 mei 2011

GERUCHTEN EN VRAGEN.

Zoals er al veel vragen zijn en er geruchten gaan wil ik deze uit de wereld helpen.

De meesten hebben al het vermoeden maar het is waar.

Bruno en ikke zijn uit elkaar.


Hij is al 3 weken bij zijn moeder zijn Antwerpen.

Zoals dat in iedere relatie gaat zijn er Goede en Slechte tijden.

Van mijn kant was het over en dan moet men op een gegeven ogenblik een keuze maken, want het moet van twee kanten komen en had er zo mijn redenen voor die ik liever niet op het internet wil gooien, dat is iets tussen ons beiden.

We hebben samen een mooie tijd gehad en veel beleefd en mee gemaakt, goede en slechte dingen.

En sorry voor de mensen die hij helaas verwijderd heeft op facebook, maar misschien is het een troost voor jullie, Bruno en zijn moeder hebben mij ook verwijderd.

Helaas worden de goede dingen snel vergeten dat men allemaal gedaan heeft.

Ik hoop dat hij snel werkt vindt en de ware tegen komt waar hij een lange relatie mee kan opbouwen.

En Ikke, ik kom er wel, krijg nu 3 drukke maanden met werken en daarna, dat zien we wel weer wat er dan allemaal gebeurd.

Wat mijn destanie is weet ik niet en het staat in de sterren geschreven.

Geen opmerkingen: