maandag 25 april 2011

VROLIJK PASEN

heb deze week mijn andere auto gekregen, nou hij wilde me demonstreren hoe het alarm werkte want we hebben een open dak.

Natuurlijk werkte het niet, maar omdat hij zovaak op het knopje gedrukt had kregen we het koffer niet meer open.

Na lang eraan gepruts te hebben geven ze het op en bestellen ze een nieuw motertje hiervoor.

ik kom op de camping en demonstreer het Bruno en wat blijkt het alarm doet het en het koffer gaat ook gewoon hele tijd open.

alleen heb ik een ander probleem weet niet hoe de achterruit wisser werkt, dat heb ik weer.

Ook waren we deze week in Weert en we gaan bij KPN naar binnen voor een internet stick.

We vragen de goede verkoper 2 maal of het ook in Belgiƫ werkt, en hij verzekert ons dat het daar ook werkt, geen enkel probleem.

Dus wij blij terug naar de camping en Bruno gaat het meteen uit proberen en ja, het werkt.

dus ik meteen installeren op mijn computer en mijn post nakijken, eindelijk kunnen we nu eens op ons gemak alles doen.

Wat denk je, we krijgen meteen een melding dat we aan het bedrag zijn, dus meteen de service lijn gebeld en daar krijg ik te horen dat het in het buitenland 2€ per GB kost.

Meteen de dag erna terug gegaan en alles terug gebracht en het abonnement op gezegd,
hier zijn ze nog gekker dan in Egypte.

Kreeg ook nog een mail van Tiny dat het allemaal nog niet zogoed gaat in Egypte, er waren demonstratie's in Hurghada en ze riepen daar leuzen van alle buitenlanders eruit want ze nemen onze baan af, ergens klopt het wel maar zelf kunnen ze het niet zonder de Europianen.

En er worden ook geen werk vergunningen meer afgeven, waar gaat dit naar toe.

De grote winkelstraat hebben ze helemaal open gebroken en de meeste winkels zijn gesloten omdat de mensen er niet meer kunnen lopen en Egypte kenende kan dit ook wel nog een tijdje duren.

Heb haar een mail terug gestuurd dat ze voorzichtig moet en dat ze altijd welkom is bij ons op de camping.

Voor de rest wil ik iedereen een Vrolijk Pasen toewensen van hieruit.

1 opmerking:

jeannine zei

voor jullie ook groetjes