zondag 17 april 2011

VERVOLG NEDERLAND

Nou, eigenlijk is er nog niet veel veranderd de laatste 2 weken.

Al mijn sollicitaties zijn afgewezen en ik hoor ze nog zeggen op het UWV dat ik op zijn minst binnen 2 weken werk had, mooi niet.

De vorige week hebben we een gesprek gehad met de eigenaar van de camping voor eventuele werkzaamheden in de kantine en hij zou ons op het einde van de week of aan het begin van deze week iets laten weten.

Wat denk je, ga deze week maar eens vragen of er al iets bekend is, blijkt hij op vakantie tezijn naar Mexico en komen dit weekend terug.

We proberen ons de hele week maar bezig tehouden op de camping en er zoveel mogelijk maar van te genieten, wat willen we anders.

De komende week krijg ik een andere auto, want na het gebruik van veeeeeeeeeel benzine heeft hij nu ook een probleem met de olie van de stuurbekrachtiging.

Ben gisteren gaan kijken naar de auto maar kon nog niet veel zien want ze hadden hem op de brug staan voor onderhoud.

Het is in ieder geval een volkswagen golf en de kleur is gras groen, kunnen we verstoppertje spelen als het gras twee kontjes hoog is.

Voor de rest maken we het er maar het beste van.

We missen Egypte wel vooral nu ik hoor dat er al 39 graden is, maar de berichten die we hier krijgen op de tv zien er niet zogoed uit, dus weten we eigenlijk nog steeds niet wat we moeten doen, hier blijven of terug.

Als ik weer wat meer nieuws heb laat ik het jullie wel weten.

Geen opmerkingen: