vrijdag 27 augustus 2010

pergola

Vandaag is het vrijdag, dat betekent dus zondag hier voor de moslims.
Niet in el Gouna hier zijn ze al de helle dag bij de buren bezig voor een houten pergola te plaatsen.
Ik moest lachen toen de manager zei dat het maar twee a drie uur ging in beslag nemen.
Nu zijn we half acht en ze zijn nog steeds niet klaar zelf niet met het eerste deel.
Wens hun veel geduld, morgen zullen ze nog veel werk hebben.
Ik heb vandaag weer eens een paar klanten gezien in de zaak (eindelijk), verder is het hier toch echt heel rustig.
We hebben deze week ook bezoek van uit Nederland Will met zijn gezin is hier, en er wordt weer een paar keer afgesproken.
Zo ook vanavond, ze gaan om acht uur eerst Guido op halen thuis, want ze hebben het nieuwe appartement natuurlijk ook nog niet gezien.
Dan komen ze naar el Gouna waar ze mijn dan komen bezoeken in mijn klein winkeltje.
En dan zullen we naar de Marina trekken, waar het zoals elke vrijdag, door de hotels een feestje is en je gezellig kan tafelen.
Eens benieuwd hoe druk het dus aan de andere kant van de stad is.
Ik probeer me nog steeds in de denken waarom Guido hier zo graag wilt wonen.
Ja voor te wandelen zegt hij, maar hoe veel uren zijn we samen thuis, en om twaalf uur is hier bijna alles dicht.
Ik moet er toch goed over nadenken of ik hier wel wil wonen, het is natuurlijk beter maar ook duurder.
Maar goed we zien wel, ik hoor het wel van hem.
Want dit hadden we toen we van de vuurdoorn verhuisde naar de dorpstraat ook, dan zei die ook ik blijf hier geen jaar wonen en dat was ook zo.
Ik hou jullie wel op de hoogte.

7 opmerkingen:

jeannine zei

ben je het soms moe

bruno zei

wat ben ik moe

jeannine zei

voor ginder te wonen

bruno zei

nee hoor.
waarom

jeannine zei

omdat ik op de site leest dat ge er gewoonlijk niet lang woont

bruno zei

nee, het gaat er om als guido ergens niet graag woont we dan niet daar blijven wonen, het gaat over het appartement hoor meer niet.

jeannine zei

ha ik dacht al