vrijdag 6 augustus 2010

GESTOPT MET DUIKEN

Vrijdag 6 augustus 2010.

het is niet te geloven maar ik ben gestopt met duiken op dit moment.

Na meer dan 3 maanden niet of nauwelijks mijn geld te krijgen heb ik de knoop door gehakt en ben van de ene dag op de andere ermee gestopt.

Ik was het met nog meerdere dingen niet eens dat de emmer heeft doen over lopen.

Bruno had me gasten bezorgd uit El Gouna en de zoon Dilon heeft de cursus nog gedaan en toen ze nog een keer mee gingen voor te duiken was hij me te slim af en nam snel het geld in ontvangst.

Maar de laatste druppel was het eigenlijk toen hij een gehandicapte jongen van 14 jaar de open water cursus ging doen, zonder enige dokters verklaring of iets, onverantwoord

Maar wie weet wat de toekomst brengt????????

1 opmerking:

jeannine zei

het is te hopen dat ge rap iets anders vind zal duimen groetjes