zaterdag 30 januari 2010

TE WATER

Zaterdag 30 janauari 2010.

Je gelooft niet, maar het is waar.

Het moest een keer gebeuren.

Vanmorgen ben ik op de boot en Walter belt me op dat hij met nog twee gasten is, oke ik loop van de boot naar hun toe.

Ik neem de box met duikspullen en ga weer terug naar de boot, alleen moeten we steeds over een plank lopen.

Voel je hem al hangen, ben bijna op de boot en zie dat de plank wegglijd en ik wil een grote stap nemen om op tijd op de boot tezijn, maar tevergeefs, telaat.

Daar ga ik dan met alles tewater, gelukkig niet diep maar stond tot mijn middel erin.

En dan komt het ergste nog ik had mijn telefoon en sigaretten in mijn zakken.

Hebben meteen mijn telefoon droog geblazen met de zuurstoffles, maar tot nu toe staat er nog steeds water in, dus de gehele dag niet bereikbaar.

Heb me maar een nieuwe eenvoudige gekocht voor 135L.E.

En dan zullen we wel zien of de andere het nog doet als hij helemaal droog is, we zijn tenminste weer bereikbaar.