woensdag 27 januari 2010

BRUNO DE BROKKEN-PILOOT

Dinsdag 26 janauari 2010.

Bruno heeft me vandaag al een paar keer gebeld en ik bel hem meteen terug toen ik met de boot was aangekomen in de marina.

Hij vertelt me dat hij van de trapladder is gevallen in de winkel en veel pijn heeft aan zijn pols en denkt dat het gebroken is, ik zeg hem meteen als het gebroken is heb je geen pijn dus het zal wel zwaar gekneusd zijn.

Ik ga een wikkel halen bij de drogist en rij naar zijn werk, toen ik daar aankwam zijn we toch maar voor de zekerheid naar het ziekenhuis gegaan voor een foto te laten maken.

Gelukkig het blijkt niet gebroken tezijn en ze besluiten om er half gips op tedoen.

Maar toen kwam het, ik moest eerst 220L.E. betalen voor ze hem verder helpen, oke geen probleem maar ik vond het maar raar.

De broeder neemt één rolletje gips uit de kast en loopt er mee weg en ik zeg tegen Bruno volgens mij moeten ze nu eerst gips gaan kopen daarom moesten we eerst betalen ze hadden geen geld.hihi

Hier in Egypte kijken we nergens meer vreemd vanop.

's-avonds belt hij me op dat ik hem moest komen halen want hij vergaat van de pijn en we besluiten later om het gips er vanaf tehalen omdat hij helemaal koude vingers heeft, want normaal leg je de arm in het gips zodat het kan rusten en niet de gips op de arm want dit drukt alleen maar op de wond.

Woensdag 27 janauari 2010.

Vanmorgen hebben we arm opnieuw ingewikkeld en eerst de arm op het gips gelegd zodat deze erop kan rusten, het is nog steeds gevoelig en kan ernog niets meedoen.

Hij gaat toch werken vandaag en dan maar zoveel mogelijk met zijn linkerhand doen en je zal altijd zien het is ook nog zijn rechter-arm en hij is rechts.

Geen opmerkingen: