zondag 31 mei 2009

vierdaagse overzicht

Wat kunnen we hier nou eens gaan schrijven he.

wel dat ik op 27 mei ben thuis gekomen van het het werk met een flinke verkoudheid, dus was niet zo leuk.
en dit allemaal dank zei de airco, DUS GUIDO NOOIT EEN BIJ ONS THUIS HE ;-)

's avonds zijn we weer naar harrefisch geweest om Conny te zien.
Die wist ons te vertellen dar haar broer er ook was, maar die niet zo lekker was.
Nou en dat kon ook niet anders, die was lijlek verbrand.

daarna op zoek naar aardbeien, vinden we er naar die waren dus niet goed mee.
het sesoin is eigelijk om, nog lekker stevig zul je niet zo vlug meer vinden he.

Op vrijdag 29 mei is Angie jarig dus willen we haar via deze weg, dan ook een helle dikke proficiat wensen.
en nog velle mooie jaren.
en hopelijk was het het een lekker etentje?

dertig mei, ben ik dan terug gaan werken, maar moest van de grootte baas terug naar huis.
volgens mij denken die hier dat ik de varkens griep heb.
maar goed, ikke naar huis.
's avond nog even iets gaan drinken met conny, haar broer, tinny en Abdo.
in harrefisch
was best nog gezellig druk.

en vandaag lekker terug aan het werk 31 mei.
nog wel met een snot neus, maar ja dat vinden de meeste toch van me he ;-)

Geen opmerkingen: