vrijdag 8 mei 2009

Verjaardag Bruno

Is het al weer een jaar voorbij, wat gaat dat toch snel voor je het weet ben je er 40 en dan zou het nog sneller gaan?

Ik hoop het niet want het leven is al kort genoeg!
Er zijn nog zo veel dingen die je wil doen en ondernemen.

Maar ja alles op zijn tijd he.

Gisteren is begonnen als een normale dag, werken.
Daar verloopt het terug zijn normale gang, ben alleen benieuwd.
morgen zouden we een staff meeting hebben, eens benieuwd wat daar uit de bus gaat komen.


Toen ik thuis kwam, was er bezoek van Tiny en Abdoul, die kwamen op de koffie en hadden

gebak bij zich, maar wat ze natuurlijk niet wisten.
Was dat Guido dit ook al voor zien had.
Die was even langst de bakker geweest

En hij kwam thuis met deze overheerlijke taart, en ik moet zeggen ze was heerlijk.
Natuurlijk had hij een kado voor me, die prachtig bloemen die jullie op de foto kunnen zien aan het begin van dit artikel.
Na een tijdje samen zitten, Ging Guido zijn telefoon, Het was Sherif een collega van hem.
en die was op weg naar ons en dit moet een kado voor mij zijn.
want Guido mocht niks tegen me zeggen.
Wat hij wel niet wist, was dat Guido het aan het uitleggen was waar wij wonen en ik gewoon naast hem stond.
hihihihihihihihi.









Ik heb van een doos cocholade gekregen, dat verpakt zat in deze mooie en lieve verpakking.
Volgens mij zit er toch in ieder mensen een beetje bi.
Ach wel zien wel, hij is gewoon een schatje.

1 opmerking:

jeannine zei

dan ben je toch goed gevaren he