vrijdag 24 oktober 2008

weer eens gebeld met moustafa

woensdag 23 oktober.
vanmiddag maar weer eens bellen met moustafa eindelijk na twee weken heb ik een afspraak met hem op de duikbasis.
na een lange rit met de taxi ben ik er dan eindelijk aangekomen het ligt bij hotel festival dat gelegen is tussen Hurghada en La Gona ongeveer 25km van ons vandaan.
uit beleefdheid vraag ik aan de receptie waar ik moet zijn en er word meteen een bewaker bij geroepen die met mij naar een telefoniste loopt en op haar buurt weer belt met de duikcentrum,de bewaker is een tijdje met hun aan de telefoon en ik moest weer mee terug naar de receptie waar ze me vertelde dat ik naar buiten moest en helemaal om het gebouw omlopen en dan het weggetje naar het strand volgen, wat een gedoe hadden ze me net ook meteen kunnen vertellen.

het gesprek met moustafa verloopt goed en ik kan morgen beginnen is wel nog een proef van een week, maar ja het begin is er en Egyptische normen weet je het maar nooit een week kan hier gerust een jaar duren.

heb ook mijn eerste werkkleding gekregen een poloshirt en dan vanavond op zoek op zoek naar een beige bermuda(verplichte kleur)en laat ik die nu net niet in huis hebben.

Geen opmerkingen: