vrijdag 24 oktober 2008

éérste werkdag

donderdag 24 oktober.
bruno heeft vannacht niet geslapen en gaat al om 6.30uur de deur uit want hij heeft afgesproken met paul en mandy dat hij meegaat met duiken, eigenlijk zou ik ook meegaan, maar ja dat gaat nu niet heb mijn eerste werkdag
moustafa komt me om 8.00uur ophalen aan de grote straat en we gaan eerst nog mensen ophalen in bergensteiner hotel omdat deze gaan duiken.
na een lange rit terug naar de duikbasis laden we mijn spullen uit en ik krijg een rondleiding en de crew word aan me voorgesteld.
ik ga met yasser kijken aan het zwembad want daar wordt net een introductie gegeven voor mensen die nog nooit gedoken hebben.

na de lunch heb ik zelf introductie gegeven en mijn eerste klant was natuurlijk een Rus en sprak geen woord engels,dus dat word gebarentaal.
eindelijk met hem onderwater gaat alles prima dus ik laat hem los en zoals het moest gebeuren schiet hij als een speer voorruit, het was net een tornado.
om 18.00uur briefing op de duikbasis en mijn eerste werkdag zit er op.

morgen weer de gehele dag aan het hotel en ga met de bus dat wordt nog een gehele onderneming ik vertrek maar vroeg weet ik zeker dat ik op tijd ben.

Geen opmerkingen: