zaterdag 11 augustus 2012

BLOTEN VOETEN PAD

Woensdag 8augustus
Vandaag gaan we Glenn op halen en gaan de bloten voeten pad doen.

We nemen koffie en boterhammetjes mee.

Het is een wandeling door het bos op de blote voeten van 2km en uit voorzorg neem ik toch maar mijn schoenen mee, je weet het maar nooit.

Je moet namelijk over modder, zand, kiezel, hout, eikels en door het water lopen.

Trappen op en af.

En er is ook nog een uitkijktoren van 18meter.

Maar het gaat goed, ik hou het tenminste vol op mijn blote voeten en Glenn en Karel hebben er helemaal geen last van, maar na afloop was ik toch blij om mijn schoenen weer aan tedoen en een kop koffie te drinken.




We gaan ook nog naar de Mc-donalds, daar ben ik ook al meer als een jaar niet meer geweest, het smaakt goed.

De dag gaat snel voorbij en gelukkig heeft het maar een beetje geregend toen we in het bos waren anders was het ook nog een heel glij party geworden.

Geen opmerkingen: