donderdag 30 juni 2011

KORTE ZOMER



Eindelijk is het dan zover, Maandag en Dinsdag lopen de temperaturen op tot boven de 30 graden, zelfs tot 36graden op Dinsdag.

Dinsdag heb ik een vrije dag dus lekker genieten aan het zwembad in mijn tuin.

helaas is het van korte duur.

Dinsdag worden we alweer afgestraft en begint het om 19.00uur te onweren.

Gelukkig heeft het in Bocholt alleen maar gedonderd en geregend maar in de rest van België en Nederland heeft het op verschillende plaatsen goed huis gehouden.

Veel bomen om gewaaid en wateroverlast met dikke hagel stenen.

Woensdag is een spannende dag, want ik heb een afspraak met mensen die de hond "laika"komen ophalen.

Had deze de vorige week te koop aangeboden op het internet en binnen 2 uur ging al de telefoon.

De mensen komen zelfs nog de zelfde dag naar de camping om naar de hond te komen kijken.

Helaas gaan ze het weekend naar de Belgische kust en vragen mij om nog op de hond te passen.

Zoals afgesproken komen ze hem woensdag afhalen en krijg zelfs nog een fooi, omdat ik op haar gepast heb in het weekend.

Geen opmerkingen: