dinsdag 12 oktober 2010

WATER SCHADE

Vanmorgen toen mijn wekker afliep had ik een leuke verrassing.

Ik wilde opstaan en stond met mijn voeten in het water, o mijn god wat is dit.

De hele slaapkamer stond onder water.

Ik had het wasmachine laten draaien toen ik naar bed ben gegaan, doe ik vaker, en deze was gaan wandelen op de badkamer met als resultaat de slang uit afvoer gevallen.

Dus elke keer dat het wasmachine water weg pompte liep het via de badkamer de slaapkamer binnen.

Daar sta je dan om 6.00uur 's-morgens, alle thee-doeken uit de kast en soppen maar.

Nu snap ik ook waarom ik zo goed geslapen heb, heb 2 jaar niet meer geslapen in een waterbed, hihi

Van de andere kant ook weer geluk gehad want er liggen stekkerdozen op de grond, bzzz

Dus weer iets bij geleerd, nooit het wasmachine laten lopen als je slapen gaat.

1 opmerking:

jeannine zei

heb ik ook al mee gemaakt maar mijn living stond onder water ik doe dat ook niet meer groetjes