vrijdag 23 april 2010

ILLEGALE STROOM

Dinsdag 20 april 2010.

Vandaag kom ik thuis, nadat ik mijn auto eens een grondige poets buurt heb gegeven op het duik centrum, tot de ontdekking dat er geen stroom is.

Niets nieuws hier in Egypte, gebeurt wel vaker.

Dus mijn boterhammetjes gemaakt en me lekker op het balkon gezet.

Toen ik me iets te drinken ging pakken bleek dat er water in de ijskast stond en de cola was helemaal lauw.

Bruno bellen, deze vertelde me dat de stroom was uit gevallen voor dat hij naar het werk ging, conclusie hele dag al geen stroom, vreemd

Zekeringen gekontroleerd, alles oke, dan de eigenaar bellen en die wist me al meteen te vertellen wat eraan de hand was.

We hadden illegale stroom en de elektriciteits bedrijf had ons afgesloten en moesten eerst 500L.E betalen voor de meter en we hadden weer stroom, mooooooiiiiiiiii

Bruno dan maar weer bellen, die vervolgens zijn baas belde waar wij het appartement van gehuurd hebben, wat er moest gebeuren.

Deze garandeerde hem dat hij de volgende dag deze 500L.E. ging betalen en dat de elektricien naar ons toe komt om ons weer aan te sluiten op de stroom.

Tot nu toe nog steeds stroom, maar geen meter, dus nog steeds illegaal

1 opmerking:

jeannine zei

amai zie dan maar dat ge geen hoge rekening krijgt groetjes