vrijdag 19 maart 2010

VAN EEN MUG EEN OLIFANT MAKEN

Vrijdag 19 maart.

Hier een reactie op mijn eerder bericht op 14 maart over de expat.

Waarschijnlijk word onze pagina toch meer gelezen dan we verwachten, maar we hebben een aantal boze reacties gekregen over het bericht van 14 maart.

volgens mij staat er niets verkeerd in geschreven, alleen hoe ik er over denk, en nu krijgt Bruno allemaal boze reacties over het gene dat ik geschreven heb.

Snap alleen niet waarom ze mij dan niet hier over bellen, maarja

als je ook een reactie hierover hebt laat het mij dan gerust weten, kan tegen kritiek, of laat een bericht achter op deze pagina dan kunnen meerdere mensen u menig delen.

En voor de gene die het in het verkeerde keelgat geschoten is, het was niet mijn bedoeling, mijn excuses hiervoor dat ik in een vrij land leefde waar mening vrijheid was.

1 opmerking:

jeannine zei

dat zal er altijd zijn he dat er zijn die commetaar hebben he groetjes