maandag 24 augustus 2009

Rammedam

Ten eerste eil ik iedereen, bedanken voor de bezorgdheid.
en de tal van beterschaps wensen, ik ontvangen heb.

Dit is trouwens onze eerste echte rammadam die we hier mee maken, en ik kan je vertellen.
Het is niet om te lachen.
Guido heeft zelfs al op zijn werk gedreigd, als dat altijd zo gaat zijn dat hij volgend jaar een heel maand naar Nederland op vakantie gaat.
Ik ga jullie dat allemaal besparen, wat er dan gebeurt.
dat moet jullie zelf meemaken vindt ik, maar nee aan dat het geen lacher er.

Maar goed we moeten door bijten he.
Dan komt alles wel goed.

O ja we hebben op mijn werk een nieuwe elentrieker.
Tien keer beter dan de ander en zeker vriendelijker.
goed dit is natuurlijk in het begin he, af wachten wat het gaat worden.

En dan nog even dit, we hebben ons een auto gekocht.
Ik hoor iedereen al vragen, welke?
Nou daar ben ik dus niet goed in want ik vergeet het steeds.
Maar van zo dra we hebben, vertel ik jullie hier meer over.

dit was het dan weer.
Tot de volgende.

Geen opmerkingen: