zaterdag 8 november 2008

La Gona

vrijdag 31 oktober.
vandaag gaan we met Connie "een oude duikvriendin van ons" naar La Gona.
La Gona is het klein venetiƫ van Egypte waar je de sjiekere winkels kunt vinden en de duurdere jachten.
we hebben een busje gehuurd en Tiny en Abdo gaan ook mee word weer een gezellig avondje uit.
om 00.00uur hebben we patrick een sms gestuurd voor hem te feliciteren met zijn verjaardag wat later blijkt niet in dank word afgenomen, weet niet wat we hun misdaan hebben maar er word goed geroddeld door Carla en Patrick over ons, maarja het zal wel zo moeten zijn.

2 opmerkingen:

Patrick zei

hoe achterlijk moet je zijn om zoiets op de site te gaan zette? Heb je zeker niks beters te doen tusse de kamelen!? En felicitaties van iemand die je normaal ook niet bekijkt die hoef ik niet, heb nog eigenwaarde..Ja er wordt flink op los geroddeld..Gelukkig spreken wij de waarheid, maar wordt dit niet in dank afgenomen..Openheid en eerlijkheid duurt het langst en niet dat achterbaks gedoe..De mensen mogen best weten hoe we erover denken, dus jullie hoeve het bericht ook niet te verwijderen..Helaas kan ik geen arabisch anders dan snapte jullie misschien eens waar jullie mee bezig zijn! Als je een echte vent was, dan zou je eens bellen en niet wat op de site gaan zetten...je hebt ook nog een dochter die je iets heeft gevraagd! Zal verder niet in de details gaan trede! Hoop dat het een beetje duidelijk is..

cynthia zei

hey pa of wat je ook van mij bent en als je een vader bent laat je je zoon en dochter vaker iets van zich horen .en geen vader die niks van zich laat horen en van andere horen de je vader weg gaat dat vind ik het meest erg .en wij zijn geen roddelaars he wij zijn recht uit maar sommige kunnen daar neet tegen ha ..... en je wist dat ik samen ging wonen en toch verkocht je je meubellen aan vreemde en je dach neet aan mij het ging allen maar om het geld wat je er voor kreeg. niet dat ik je meubelen nodig hebt maar om het princiepe maja ik heb liever al mijn geld wat ik van jou te goed heb en dan koop ik wil nieuwe meubelen marja ik heb mijn vader neet uit gezocht en van de afgelopen jaren maar te zwijgen wat je allemaal gedaan heb van je dochter ???????